blog

Commentaar: De veranderingen bij Foodmagazine

Column

Hoofdredacteur Peter Garstenveld van Foodmagazine vertelt over de vernieuwing van de aanpak bij de titel, waar deze website een prominent onderdeel van is.

Commentaar: De veranderingen bij Foodmagazine

Voor u ligt een compleet vernieuwde Foodmagazine. Dit keer is er meer dan noodzakelijk onderhoud gepleegd. De aanpak is volledig gewijzigd. De redactie is overtuigd van mobiele media en digitale tijden. Dit blad is dan ook niet het begin van een website, maar het einde van een proces. Foodmagazine gaat voor abonnees eerst alle inhoud online publiceren. Er is dan ruimte voor reacties en op- en aanmerkingen. Alles wat past bij de huidige digitale tijd. Pas daarna maken we er een mooi magazine van, dat we toesturen,

Niet meehollen met de actualiteit van de dag

Wat inhoud betreft gaat Foodmagazine niet meehollen met de actualiteit van de dag. Het blad gaat zijn eigen koers varen, weg van de druk van weekomzetten. Het gaat om het grote plaatje. Waar gaat deze branche naartoe? Wat vinden wij daarvan? Wat zijn de mechanismen die spelen? Wat zijn de zwakke én sterke punten van formules? Kortom een heel scala aan onderwerpen.

De grote onderzoeken blijven onderdeel van Foodmagazine

Natuurlijk blijven wij het Kerst- en Zomerrapport publiceren. Komen we met verscijfers. Behouden wij de Top 100 Grootste Merken en de Intro Top 20. Ook het jaarlijkse Industributie-diner blijft een speerpunt.

We horen graag wat u van de nieuwe aanpak vindt

Wat is er nieuw? Om te beginnen de lay-out. Een open lay-out met veel instapmomenten voor de lezer. Kijkt u vooral ook op Foodmagazine.nl, onze nieuw gelanceerde (mobiele) website. En wat inhoud betreft? We zetten een stapje extra. Laat vooral ook weten wat u ervan vindt.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels