Distrifood en Foodmagazine zijn vernieuwd

Distrifood en Foodmagazine zijn vernieuwd, zowel qua uiterlijk als inhoudelijk. Met meer achtergronden bij – en duiding van – het nieuws en meer strategische verdieping en inspiratie. Dat biedt u nóg meer stof tot nadenken: “Food for thought”.

Waarom vernieuwen?

De foodbranche verandert in hoog tempo. Dat geldt ook voor de manier waarop foodprofessionals hun vakinformatie consumeren. Deze ontwikkelingen vragen om een vernieuwde manier van aanbieden van vakinformatie.

Wat verandert?

Wat goed is blijft bestaan; de kwalitatief hoogwaardige informatie zoals u die van ons gewend bent. We hebben mede op basis van onderzoeken de redactionele formules van beide merken aangescherpt. Om u nog beter te ondersteunen in uw dagelijkse praktijk. Een andere belangrijke wijziging is dat Foodmagazine online nu op eigen benen staat, dus overal en altijd beschikbaar.

Foodmagazine brengt inhoudelijk nog meer strategische verdieping. Waar voorheen de online activiteiten onder de vlag van Distrifood werden ontwikkeld, is nu Foodmagazine.nl gelanceerd. Hier vindt u vrijwel dagelijks nieuwe artikelen, interviews en columns. Om op de hoogte te blijven, kunt u zich aanmelden voor de nieuwsbrief van Foodmagazine. die eens per twee weken verschijnt. Tot 1 december kan iedereen onbeperkt kennismaken met Foodmagazine.nl. Daarna is volledige toegang voorbehouden aan abonnees. Uiteraard blijft het maandelijkse magazine een belangrijk onderdeel binnen het Foodmagazine portfolio.

Distrifood is en blijft dé complete nieuwsbron voor supermarktprofessionals. Met vanaf nu nog meer achtergronden bij het nieuws vanuit verrassende invalshoeken. Dat biedt u meer inzicht en duiding. Zowel via het wekelijkse blad, als de nieuwsbrief en de site. Met deze vernieuwingen versterken Distrifood en Foodmagazine elkaar nog meer; Distrifood bedient het supermarktkanaal vanuit de nieuwsinvalshoek, Foodmagazine vanuit de strategische verdieping.

Contact

Wilt u uw mening met ons delen over de vernieuwingen? We horen het graag via foodmagazine@vakmedianet.nl.
Bent u geïnteresseerd in een abonnement? Bekijk hier de mogelijkheden.

Benieuwd hoe u met uw communicatie via onze merken het complete supermarktkanaal kunt bereiken? Kijk dan hier of stuur ons een mail.

Distrifood en Foodmagazine zijn merken van uitgeverij Vakmedianet, Nederlands grootste B2B uitgeverij.

DrukwerkDrukwerk