artikel

Unilever winnaar Foodmagazine Marketing Awards

Onderzoek Premium

Unilever levert de beste marketingprestatie en wint daarmee de Foodmagazine Marketing Award 2019, een overtuigde winnaar in drie categorieën zelfs. Dat bepaalt een jury van topinkopers. Zij keken naar waarde, introducties en trademarketing om tot een voorselectie te komen. ‘Het blijven meesterlijke trade marketeers binnen het portfolio.’

Noem het de Johan Cruijff Schaal in marketing. Niet het winnen van prijzen als Industributie, Wheel of Retail of Merkengroei, maar het winnen van de overall competitie. De teams van Olaf de Boer (Jumbo), Henk van Harn (AH) en Gerard van Dulmen (Superunie) tekenen voor de beoordeling. Wie de lijst van dit jaar doorloopt, ziet wederom bedrijven die erg consequent zijn in hun strategie: ze weten waar ze willen winnen. Vorig jaar liet Unilever dat al blijken door de beslissing om met ‘ijs’ het motorblok van de diepvriesafdeling te willen vormen. De mooie zomer zorgde voor een extra turbo op die plannen.

Lees het hele artikel op Distrifood.nl:

Unilever winnaar Foodmagazine Marketing Awards

Reageer op dit artikel